החזון שלנו♥️

קהילה היא המקום שבו אנחנו חולקים עם אחרים את הרצונות, העניין והכישרונות שלנו. קהילה היא המקום שבו אנחנו מרגישים בנוח להיות מי שאנחנו, לחלוק את המתנות שלנו ולהנות מפירות הנתינה של אחרים.

כהורים בקהילת חינוך ולדורף הארצית וכאנשים שעומדים מאחורי כמה ממיזמי התרבות האלטרנטיבית הגדולים בישראל (פסטיבל מידברן, פסטיבל נאטראז’, הוצאת אדם עולם ועיתון הילדים אדם צעיר, ועוד), אנחנו יודעים כמה כוחות יצירתיים יש בקהילה האנתרופוסופית, וכמה שמחה יש בפסטיבל שנבנה מתוך הכוחות היצירתיים של המשתתפים, שהופכים מאורחים ליוצרים-שותפים.

מתוך הבנה זאת הקמנו את “ארבע העונות” – מיזם לארועים ותוכן ברוח האנתרופוסופיה. הפקנו את פסטיבלי אי שם, את פסטיבל האביב ועכשיו אנו מפיקים את פסטיבל החורף. הפסטיבלים שלנו הם המקום שבו משפחות מתוך קהילת חינוך ולדורף בישראל מתאספות כדי לבלות זמן איכות ביחד. זה המקום להנות מהופעות, סדנאות, להכיר, ליצור, לשחק ופשוט להנות זה עם זה במקומות מיוחדים של ארצנו היפה. הפסטיבלים שלנו הם המקום להוציא את עיניים מהמסך ולהתעניין באדם האחר שלצידי; המקום שבו נוצרים המפגשים, החיבורים והחברויות שנוכל לקחת איתנו הלאה להמשך החיים.